مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-10اقتصادي

اجاره خودرو با راننده در تهران 


شرکت اجاره خودرو آراد سیر با ارائه ی خدمات نوین در امر اجاره خودرو با راننده در تهران و اجاره خودرو بدون راننده توانسته طی سالیان طولانی خودروهای لوکس و تشریفاتی را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آراد سیر، ممکن است گاهی اوقات شما از کشوری خارجی مهمان مهمی داشته باشید و بخواهید از فرودگاه تا محل کار یا منزلتان ایشان را همراهی کنید در شرکت اجاره خودرو آراد سیر ترانسفر فرودگاهی هم به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد.

تمامی رانندگان شرکت از شرایط بسیار عالی برای اجاره ماشین با راننده در تهران هستند که هرکدام به نوبه ی خود خودروهای موجود را اجاره می دهند.

خودروهای موجود در شرکت اجاره خودرو آراد سیر شامل انواع بنزها و بی ام و پورشه ماکان و دیگر خودروهای لوکس و لاکچری هستند که در انجام کارهای تشریفاتی همچنین ترانسفر با راننده اجاره داده می شوند.

برای اطلاع از قیمت اجاره خودرو با راننده در تهران می توانید با مراجعه به سایت از تمامی قیمت های موجود و چگونگی رزرو آنلاین مطلع شوید.

مدارک و شرایط لازم برای اجاره خودرو با راننده در تهران : برای اجاره خودرو با راننده در تهران نیاز به مدارک و شرایط خاصی نیست فقط از مشتری چک یا سفته به قیمت مبلغ خودروی اجاره ای به عنوان ضمانت نزد شرکت گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره خودرو با راننده در تهران 

اجاره خودرو با راننده در تهران